Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от nellavy Покажи съобщение
    Ако започне да ми клати и след презацепването бих се насоцил към кабелите от ламбдата,дебитомера,дросела и другите датчици към компа.С тая адаптивна система жабарите пак са надскочили себе си-всичко трябва да е идеално за да работи добре. Явно на празен ход компа си актуализира параметрите с които работи и затова клати. Ако имаме софтуера на компа можем да се насочим към причината но след като не го знаем единствения метод е стъпка по стъпка да елиминираме причината.
    Проблема според мен се върти около самия дросел управлението му и адаптирането. Сменил съм всичко което си изредил с оригиналните части каквито са нза първоначално вграждане и пак ги клатеше. А щом след откачането на кабела за скоростта който дава информация на компа проблема изчезва ме навежда на мисълта за управлението МПХ самия дросел или софтуер са причината за проблема и все повече се замислям дали не е проблема в самата клапа и разните и адаптации защото след разни интервенции при които е имало откачане на акумолатор разни кабеляци на датчици ии смяна на сонди или дебитомер има промяна в поведението на колата до като завърши адаптациата на компа.
    Има и някаква възможност кабела който дава информациата за скоростта на колата да не контактува добре в някоя от клеймите си или някъде по свръзките и затова да се получва този ефект.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • след дълго изчакване за да видя как ще се развие решението на проблема в тази тема (моите обороти клатеха съвсем малко в малък диапазон-а сега вече1400-300 и колата почти угасва), откачих клемата пин15 без да я режа с една игла от спринцовка натиснах зъбчето което я задържа и я измъкнах, и УЖАС изчезнаха всички контролни светлини на обортомера дори и тои не се върти. Само стрелките на мигачите светеха. И добре че не я бях отрязъл. Поставих я отново.Кабелът е син с кафява линия. Така че колеги не знам защо при някои се получава а при мен не - но явно ще търся проблема другаде. Кофти ама при мен няма да стане по лесния начин
      alfa romeo156 2.0TS 11'97

      Comment


      • Оня ден го правих и аз това - по принцип не ми се клатят оборотите, но нямаше как да не експериментирам........махнах го, карах ден и половина вече - никаква разлика, никакви странични ефекти също.....довечера ще го сложа пак тъй като сазега не виждам причина да е махнат, а и ми изписа веднага грешка че спиид сензора бил аут.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщение
          след дълго изчакване за да видя как ще се развие решението на проблема в тази тема (моите обороти клатеха съвсем малко в малък диапазон-а сега вече1400-300 и колата почти угасва), откачих клемата пин15 без да я режа с една игла от спринцовка натиснах зъбчето което я задържа и я измъкнах, и УЖАС изчезнаха всички контролни светлини на обортомера дори и тои не се върти. Само стрелките на мигачите светеха. И добре че не я бях отрязъл. Поставих я отново.Кабелът е син с кафява линия. Така че колеги не знам защо при някои се получава а при мен не - но явно ще търся проблема другаде. Кофти ама при мен няма да стане по лесния начин
          Вероятно си откачил грешен кабел,виж назад в темата съм постнал две снимки,ако откачиш правилния кабел не би трябвало да се отрзи на нищо,единственно записва решка,че няма връзка между километраж и комп.

          Comment


          • Здравейте колеги,днес цял ден се ровя по форуми май проблема с първото палене него имаме само ние.



            http://www.vwclub-bg.org/forum/viewt...70864ac4123f52
            Alfa Mito 1.4
            156 2.0 155 ex
            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

            Comment


            • И още нещо по темата...освен че играят на свободна ами при мен и на скорост (на 1ва и 2ра без газ), когато колата си върви сама-оборотите пак варират, само че по малко и колата ускорява сама без подаване на газ , после забавя , пак ускорява ... като вълна. явно иска само натиснат педала.
              С няколко думи и на свободна и на скорост без газ още след потегляне оборотите си варират и това си е.
              alfa romeo156 2.0TS 11'97

              Comment


              • Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщение
                И още нещо по темата...освен че играят на свободна ами при мен и на скорост (на 1ва и 2ра без газ), когато колата си върви сама-оборотите пак варират, само че по малко и колата ускорява сама без подаване на газ , после забавя , пак ускорява ... като вълна. явно иска само натиснат педала.
                С няколко думи и на свободна и на скорост без газ още след потегляне оборотите си варират и това си е.
                Намирисва ми на МПХ,ТПС,аз прибягнах до откачане на кабела,защото ,след смяна на всичко по електрониката(дебитомер,ламбда сонда,свещи,термостат+датчик......)имаше същия проблем, клатеше само в движение,но не е ускорявала или забавяла,на място си потдържа нормално обороти.Все си мисля ,че това е някоя супер простотия,но не ми се отдаде да я открия.Сега с премахването на този кабел вече повече от месец колата е перфектна.Най-вероятно в София в някой от клубните сервизи ще я оправят,ако имаш път ,най-добре е там да я барнат.Успех,и дано по-скоро да си управиш проблема.

                Comment


                • Дайте да съберем 2 алфи една която клати и друга която не.
                  А от мен осцилоскопа и почваме да мерим в несвяст......
                  Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                  Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                  Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                  Comment


                  • аз за мен разбрах защо клати оборотите и на студена и на загряла, след почистване на дросела и най-важното облепянето на гуфрираната част между дросела и дебитомера, беше скъсана и дърпаше въздух, сега гледам, че пак се е цепнала и почнаха пак да играят оборотите, особено като спра 600-700 и ги качва на 1000
                    sigpic
                    ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                    0889 636 093

                    Comment


                    • napravo cheta i mi se plache,hubavi koli a problemi mnogo,iskrenno se nadiavam da opravia i moia problem zashto inache shte se zasilia v niakoi stalb s kolata i shte se pocherpa s parite ot skrapa

                      --------------------------------------------------
                      Български!!!
                      MrX
                      Last edited by MrX; d.m.y г., 13:25.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от XaBu4ko Покажи съобщение
                        Дайте да съберем 2 алфи една която клати и друга която не.
                        А от мен осцилоскопа и почваме да мерим в несвяст......
                        Това е най - доброто решение, лично аз съм адски навит за експерименти като тия, лошото е че географското ни положение е малко различно....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • голяма съм шматка. аз откачих пин 15 на обортомера(и изчезнаха всичките му светлини), а то май трябвало на километража.
                          така ли е колеги?

                          като между другото правих адаптация на дросела и тя се настрои на 3 градуса на празен ход и проблема с клатенето по4ти изчезна , имаше го само при студен двигател. И защо ли ми трябваше пак да си играя сега след нова адаптация дросела е на 4 градуса на празен ход, и играят на топъл, на студен, на всякакъв
                          alfa romeo156 2.0TS 11'97

                          Comment


                          • Отново адаптациа и нали знаеш задължително на загрял мотор и резултата ще е налице след няколко дни каране
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • Не си играй да го облепяш маркуча след дебитомера, и аз пробвах така но се цепеше на нови места и си купих нов, има 2 вида аз отцелих тоя който не е за моята кола, а гледаха по VIN след малко преправяне става - струва към 70лв
                              Поръчах си броня от drive.bg и е сцепена баси каръка съм
                              Last edited by Violator; d.m.y г., 13:09.
                              156 1.8 TS

                              Comment


                              • колеги обарнете поже4е внимание на мотор4ето за празен ход и дросела-по4истетиги
                                Alfa Romeo 156

                                Comment

                                Working...
                                X